Voluntariado19/06/2024

En memòria de Fernando Safont

Des de Càritas Mallorca volem tenir un petit record per Fernando Safont Gomez, una persona vinculada a Càritas durant 20 anys i que fa uns dies ens va deixar.

Són molts els qualificatius que defineixen a Fernando i que li feien ser una persona especial, destacant valors com la seva generositat, la seva humanitat, la seva implicació, el saber escoltar, el donar un cop de mà en qualsevol moment o saber estar sempre disposat a col·laborar.

Una persona que davant les dificultats pròpies que va patir, va saber girar aquesta realitat i va dirigir-la cap el suport als altres.

Les famílies de Cala Major vinculades als projectes de la Ludoteca i del grup de dones va ser el seu espai de voluntariat. Famílies que a la vegada erens els seus veïns i veïnes, i a les que sempre s’oferia per qualsevol problema,  una generositat que aquestes famílies li reconeixen i que trobaran molt a faltar.

A més a més de a Cáritas, Fernando va participar a la Plataforma d’Entitats del Barri de Cala Major i també al llarg de varis anys a EAPN- Illes Balears (Xarxa Europea de Lluita contra la Pobresa), fent propostes per a canviar la realitat de les persones en situació d’exclusió, participant a diferents encontres a Mallorca i a nivell estatal.

Fernando ha estat una persona generosa en majúscules i un exemple a Càritas que ens motivarà a continuar treballant pels drets de les persones més vulnerables.

Gràcies Fernando per tot el que ens has ensenyat!